مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس

1. مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس

کیف پول های سخت افزاری که برای ذخیره ارزهای دیجیتال از آنها استفاده می شود، دارای تنوع بالایی هستند. اما از میان تمامی این کیف پول ها باید به کیف پول لجر نانو ایکس و کول ولت پرو اشاره کنیم که از محبوب ترین و بهترین کیف پول های سخت افزاری در جهان به شمار می روند. ما در این مطلب به مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس پرداخته ایم، تا شما بیشتر با ویژگی ها و قابلیت های این دو کیف پول آشنا شوید.

 

برای آنکه بدانید این دو کیف پول cool wallet pro و Ledger Nano X دارای چه قابلیت ها و ویژگی هایی هستند، باید ابتدا در مورد هریک از آنها اطلاعات به دست آورید. سپس می توانید با مقایسه ویژگی هر یک از این کیف پول ها بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در این مطلب به بررسی قابلیت های این دو کیف پول، مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس از نظر امکاناتی که دارند، مشخصه های امنیتی، نرم افزارهایی که از این کیف پول ها پشتیبانی می کنند، ارزهای دیجیتالی که از آنها پشتیبانی می کنند و … خواهیم پرداخت.

 

علاوه بر آن شما می توانید در این مطلب مزایای استفاده از کیف پول های سخت افزاری را نیز بررسی نموده و سپس اقدام به تصمیم گیری برای انتخاب هر یک از آنها نمایید. مسلما پس از کسب اطلاع در خصوص مزایا و ویژگی های این دو کیف پول سخت افزاری، بهتر می توانید کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را از طریق فروشگاه های معتبر آنلاین خریداری کنید.

مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس

 

2. مقایسه ویژگی های کول ولت پرو و لجر نانو ایکس

اصولا افرادی که به سراغ کیف پول های سخت افزاری برای ذخیره ارزهای دیجیتالی می روند، افرادی هستند که حجم زیادی از سرمایه خود را به کوین ها و توکن های رمزنگاری شده تبدیل کرده اند. آنها با استفاده از این کیف پول ها به دنبال آن هستند که سرمایه خود را در محیطی امن مورد محافظت قرار دهند. پس لازم است در مورد کیف پول های مورد نظر اطلاعات لازم را به دست آورند.

در مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس باید بگوییم، کیف پول لجر نانو ایکس قابلیت اتصال به دیوایس لپ تاپ و موبایل را دارد. در حالی که کیف پول کول ولت پرو تنها قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را دارد. می توانید در زمان استفاده از کیف پول لجر نانو ایکس اقدام به دریافت و ارسال ارز دیجیتال بر روی گوشی و لپ تاپ نمایید.

علاوه بر آن می توانید با استفاده از این کیف پول اقدام به ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتالی خریداری نموده خود نمایید. کیف پول کول ولت پرو نیز همچون این کیف پول دارای قابلیت های دریافت، ارسال، ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال است. اما در کنار این قابلیت ها، این کیف پول امکان ردیابی ارز دیجیتال track، ترید ارز دیجیتال trade و تبادل ارزهای دیجیتال exchange را نیز به کاربران خود می دهد.

علاوه بر این موارد باید بگوییم چند نکته دیگر برای مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس وجود دارد، که اولین نکته مربوط به کارمزد تبادل ارز دیجیتال است. شما نمی توانید میزان کارمزد تبادلات ارز دیجیتال را با هیچ کدام از این کیف پول ها کنترل نمایید. از سوی دیگر نیز باید به مدیریت رمز عبور کیف پول  ledger nano x و امکان سواپ ارزهای دیجیتال توسط کیف پول Cool Wallet Pro اشاره کنیم. این ویژگی ها به شما در انتخاب کیف پول مورد نظر کمک بسیاری خواهد نمود.

 

ویژگی کیف پول های سخت افزاری لجر و کول ولت

 

3. مقایسه امنیت کول ولت پرو و لجر نانو ایکس

همانطور که می دانیم میزان امنیت یک کیف پول دیجیتال مهمترین فاکتوری است که باید به آن توجه شود. از این رو در مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس از نظر امنیت، باید بگوییم هر دو کیف از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. تنها برخی تفاوت ها در این کیف پول ها وجود دارد که منجر به تغییر در میزان سطح امنیتی آنها شده است.

 

  • پشتیبانی از multi signature :

امضای چندگانه یکی از مشخصه های امنیتی است که این دو کیف پول سخت افزاری را از یکدیگر جدا می کند. کیف پول لجر نانو ایکس از این قابلیت پشتیبانی می کند در حالی که کیف پول کول ولت پرو از آن پشتیبانی نمی کند. البته این مسئله نباید منجر شود که شما تصور کنید کیف پول لجر نانو ایکس از کول ولت پرو برتری دارد.

زیرا با وجود آنکه کول ولت پرو از امضای چندگانه پشتیبانی نمی کند، اما از به روزترین استانداردهای امنیتی روز دنیا برخوردار است. پس از نظر امنیتی برابر یا حتی بهتر از لجر نانو ایکس خواهد بود.

  • احراز هویت دو مرحله ای:

از دیگر فاکتورهای مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس باید به احراز هویت دو مرحله ای اشاره کنیم. هر دوی این کیف پول های سخت افزاری از این قابلیت برخوردار هستند، که منجر می شود تا امنیت آنها در زمان ارسال، دریافت، نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال افزایش یابد.

 

عبارت بازیابی کیف پول لجر نانو ایکس و کول ولت پرو

 

  • عبارت بازیابی:

عبارت بازیابی که این دو کیف پول دارند، با هم متفاوت است. اصولا کیف پول لجر نانو ایکس دارای عبارت بازیابی 24 کلمه ای می باشد. در حالی که کول ولت پرو از عبارت بازیابی خاصی به نام seed phrase برخوردار است. این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از عبارت بازیابی در زمان استفاده از این کیف پول ها، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

علت آن در این است که اگر شما رمز کیف پول سخت افزاری خود را برای دسترسی به دارایی های خود از دست دهید یا گم کنید، می توانید با استفاده از این عبارت بازیابی به راحتی دارایی های خود را بازیابی کنید. پس باید در مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشید.

  •  کلید خصوصی و محرمانه:

هر دوی این کیف پول ها دارای کلید های محرمانه و خصوصی هستند، که معمولا کلیدهای خصوصی و محرمانه این دو کیف پول در اختیار مالک آن خواهد بود. این مسئله نیز از دیگر موارد امنیتی کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس است. در حالی که کیف پول های نرم افزاری کلید خصوصی و محرمانه خود را بر روی نرم افزار ذخیره می کنند. این مسئله می تواند خطر هک کیف پول را افزایش داده و کاربر تمام دارایی های خود را از دست دهد.

در حالی که با مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس به این مسئله پی می برید، که این دو کیف پول از مشخصه امنیتی بالایی برخوردار هستند. پس نمی توان به راحتی آنها را مورد هک قرار داد. با وجود تفاوت هایی که از نظر امنیتی با یکدیگر دارند، اما هر دو جزو بهترین کیف پول های سخت افزاری از نظر امنیتی به شمار می روند.

کلید خصوصی و محرمانه کیف پول های سخت افزاری

 

  • قابلیت پین کد:

از دیگر موارد امنیتی کیف پول های ledger nano x و Cool Wallet Pro باید به داشتن پین کد اشاره کنیم. این دو کیف پول دارای پین کد هستند که امنیت آنها را نسبت به نمونه های مشابه افزایش داده است.

با تمام این ویژگی های امنیتی باید بگوییم اگر قصد دارید اقدام به خرید هر یک از این کیف پول های سخت افزاری نمایید، بهتر است مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس را در نظر داشته باشید.

پس از آن می توانید بسته به نکات دیگر همچون اتصال پذیری، رابط کاربری، آسانی در استفاده، قیمت مناسب و … اقدام به خرید یکی از آن ها نمایید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که این دو کیف پول سخت افزاری از نظر امنیتی مشابه هم هستند. پس نیازی نیست نگران به خطر افتادن دارایی های خود در کیف پول های لجر نانو ایکس و کول ولت پرو باشید. تنها کافیست بسته به ویژگی هایی که این دو کیف دارند یکی را انتخاب و خریداری کنید.

کیف پول لجر نانو ایکس و کول ولت پرو

 

4. مقایسه ارزهای قابل پشتیبانی لجر نانو ایکس و کول ولت پرو

یکی از نکات مهمی که باید پیش از اقدام به خرید کیف پول های سخت افزاری به آن توجه کنید، مسئله ارزهایی است که این کیف پول ها از آنها پشتیبانی می کنند. می دانیم که هر یک از کیف پول ها از برخی کوین ها و توکن ها در بازار پشتیبانی می کنند. در حالی که ممکن است کاربر اقدام به خرید ارز دیجیتالی نموده باشد که این کیف پول از آن پشتیبانی نمی کند.

برای همین در زمان بررسی و مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس باید به ارزهای قابل پشتیبانی این دو کیف پول توجه کنید. کیف پول لجر نانو ایکس از تعداد کریپتوی بالایی پشتیبانی می کند. که این مسئله خود می تواند یک دلیل عالی برای انتخاب این کیف پول به شمار رود. از جمله ارزهای رمزنگاری شده ای که این کیف پول از آنها پشتیبانی می کند باید به اتریوم، بیت کوین، ریپل، لایت کوین، زی کش، دوج کوین، کاردانو، پولکادات و … اشاره کنیم.

علاوه بر آن این کیف پول از توکن های بسیار زیادی نیز پشتیبانی می کند، که معروف ترین آنها توکن ERC 20 است. کیف پول کول ولت پرو اما به اندازه لجر نانو ایکس از ارزهای دیجیتال و کوین های متنوعی پشتیبانی نمی کند. این مسئله منجر شده است تا بسیاری از کاربران بازار رمز ارز ترجیح دهند از میان این دو کیف پول، لجر نانو ایکس را انتخاب کنند.

با این حال باید بگوییم کول ولت پرو از رمز ارزهای اتریوم 2، لایت کوین، ترون، استلار، پولکادات، ریپل، تتر، اتر، تزوس و … پشتیبانی می کند. که عدم پشتیبانی این کیف پول از بیت کوین، اتریوم و … منجر شده است تا در مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس، کاربران ترجیح دهند لجر نانو ایکس را برای خرید انتخاب کنند

 

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال کیف پول های سخت افزاری

 

 

5. مقایسه نرم افزاری کول ولت پرو و لجر نانو ایکس

نرم افزارها و سیستم عامل هایی که این دو کیف لازم است با آنها سازگار باشند، نکته مهم دیگری است که باید در مقایسه کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس به آن پرداخته شود. از میان تمامی نرم افزارهای موجود، کیف پول لجر نانو ایکس از سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می کند. علاوه بر آن می توان این کیف پول را به سیستم های دیگری همچون مک، ویندوز و لینوکس نیز متصل کرده و با استفاده از لپ تاپ، گوشی های لمسی، تبلت و … به دارایی ها دسترسی یافت.

در حالی که کیف پول کول ولت پرو بیشتر با سیستم عامل های ios و اندروید سازگار است. از این رو می توان به راحتی این کیف پول سخت افزاری را به گوشی های همراه متصل کرده و به دارایی ها دسترسی داشت. اما نمی توان با استفاده از این کیف پول به لپ تاپ و کامپیوتر متصل شد. بهتر است در زمان خرید این دو کیف پول حتما این دو مسئله را در نظر داشته باشید.

 

کیف پول کول ولت پرو

 

 

6. مقایسه مزایای کیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس

در نهایت باید به مقایسه مزایای کیف پول های ledger nano x و Cool Wallet Pro بپردازیم. کیف پول لجر دارای طراحی منحصر به فردی است و می توان با استفاده از آن به هر نوع سیستم عاملی متصل شد. تا بتوان به دارایی های کیف پول دسترسی یافت. از سوی دیگر این کیف پول از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و از تعداد ارز دیجیتال بسیار متنوعی نیز پشتیبانی می کند.

در حالی که کیف پول کول ولت پرو دارای اندازه کوچکتری نسبت به لجر بوده و استایل خاصی دارد. علاوه بر آن این کیف پول از به روزترین استاندارد های امنیتی روز دنیا برخوردار است و می توان به صورت آفلاین نیز از آن برای ذخیره دارایی ها استفاده کرد.

با مقایسهکیف پول کول ولت پرو و لجر نانو ایکس متوجه می شوید که، کیف پول کول ولت پرو قابلیت های کاربردی بیشتری نسبت به لجر دارد. به گونه ای که می توان با استفاده از آن از سپرده گذاری ارز دیجیتال نیز سود به دست آورد. اما استفاده از این کیف پول به سادگی استفاده از کیف پول لجر نبوده و این مسئله یکی از ایراداتی است که محبوبیت آن را نسبت به لجر کمتر نموده است. با این حال هر دو کیف عالی هستند و می توانند برای ذخیره ارز دیجیتال انتخاب مطلوبی به شمار روند.

 

 

 

 

کیف پول سخت افزاری لجر نانو استکس (ledger stax)

19,850,000 تومان
  • برند :Ledger
  • وزن : 45.2 گرم
  • رنگ : براق از جنس آلومینیوم و پلاستیک
  • ابعاد : 85 میلی متر* 54 میلی متر * 6 میلی متر
  • پشتیبانی از بلوتوث : دارد
  • نوع اتصال : USB Type-C
  • صفحه نمایش : صفحه نمایش لمسی و دارای خم، سیاه و سفید با جوهر الکترونیک (E Ink).
  • ابعاد صفحه: 3.7 اینچ.
  • رزولوشن: 400×672 پیکسل

کیف پول لجر نانو ایکس Ledger Nano X 2024 اورجینال فرانسه

10,990,000 تومان
  • برند :Ledger
  • رنگ : Pastal green, Retro gaming , Black, Purple
  • وزن : ۱۶.۲گرم
  • ابعاد : ۹۸ میلی متر* ۱۸ میلی متر * ۹ میلی متر
  • پشتیبانی از بلوتوث : دارد
  • نوع اتصال : USB Type Micro-B

کیف پول لجر نانو اس Ledger Nano S plus اصل فرانسوی 2024

5,990,000 تومان
  • برند :Ledger
  • وزن : 21 گرم
  • ابعاد : 62.39mm x 17.40mm x 8.24mm
  • پشتیبانی از بلوتوث : ندارد
  • نوع اتصال : USB Type Micro-B
  • جنس بدنه: استیل خش دار و پلاستیک

کیف پول کول ولت پرو CoolWallet Pro

8,100,000 تومان
  • شرکت سازنده: CoolBitX
  • مدل: CoolWalletPro
  • برند: CoolWallet
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • ابعاد بدنه: ۰.۸ × ۵۴ × ۸۵.۶ میلی‌متر
  • ابعاد صفحه نمایش: ۲۱.۹ × ۲۶.۴ میلی‌متر
  • نوع صفحه نمایش: سیاه سفید، غیرلمسی
  • تعداد دکمه‌ ها: ۱ دکمه فلزی
  • رنگ‌: مشکی

کیف پول لجر نانو ایکس Ledger Nano X 2021 سفید اورجینال فرانسه

8,400,000 تومان
  • برند :Ledger
  • رنگ : مشکی مات
  • وزن : ۱۶.۲گرم
  • ابعاد : ۹۸ میلی متر* ۱۸ میلی متر * ۹ میلی متر
  • پشتیبانی از بلوتوث : ندارد
  • نوع اتصال : USB Type Micro-B

کیف پول لجر نانو اس Ledger Nano S

3,690,000 تومان
  • برند :Ledger
  • رنگ : مشکی مات
  • وزن : ۱۶.۲گرم
  • ابعاد : ۹۸ میلی متر* ۱۸ میلی متر * ۹ میلی متر
  • پشتیبانی از بلوتوث : ندارد
  • نوع اتصال : USB Type Micro-B

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
×

پشتیبانی آنلاین

× سوالی دارید؟ درخدمتتون هستیم.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟